Gode grunde til at benytte sig af IT support

it supportDe flest virksomheder i dag er dybt afhængige af deres IT systemer, da der er der, hvor al deres vigtige viden er lagret. Med IT følger der dog imidlertid ofte knas med, hvorfor det kan være vigtigt at sørge for at have noget IT support klar i den anden ende af røret, hvis uheldet lige pludselig er ude.

Firmaet Softcom er blandt de førende inden for IT support i Danmark, og kommer her med flere gode grunde til, hvorfor det er vigtigt for virksomheder, at alliere sig med en god omgang IT support.

Første gode grund til at hyre god IT support:

Det er en god ide at hyre god IT support, og hos Softcom kan de bryste sig af, at hele 96 % af deres kunder er tilfredse med deres IT support. Deraf er 60 % af kunderne endda meget tilfredse.

Anden gode grund til at hyre god IT support

Hos Softcom går de meget op i at yde ekstra god IT support, så deres kunder kan føle sig trygge. Softcoms kunder ved, at de får 100 % sikre og gennemtestede løsninger, der gør deres kunders arbejde lettere. Hos Softcom er IT supportørerne altid motiverede til at hjælpe hvor de kan, og de ved, hvor frustrerende IT problemer kan være.

Tredje gode grund til at hyre god IT support

Når en virksomhed hyrer en IT partner, så handler det i høj grad om tryghed og tillid kunden og IT partneren imellem. Ved at få IT support fra Softcom ved kunden hvad denne får for sine penge. Hos Softcom ydes der IT support af høj kvalitet og deres systemer er brugervenlige og gennemtestede.

Fjerde gode grund til at hyre god IT support

Når en virksomhed skal hyre sig noget IT support, handler det om, at finde noget IT support, der holder hvad det lover. Hos Softcom holder de altid, hvad de lover og de tager alle IT faglige problemer seriøst, og sørger for at finde en løsning, der giver mening for kunden.

Femte gode grund til at hyre god IT support

Derudover handler det om, når man skal finde sig en IT virksomhed, der kan yde IT support, at der tages ansvar fra IT udbyderens side. Problemer hos en kunde er problemer for IT virksomheden, og står en kunde med et problem, skal god IT support kunne løse dette.

Sjette gode grund til at hyre god IT support

Det er også vigtigt, når det kommer til IT support, at kunden ikke kommer til at føle sig til besvær eller skal vente længe på at få hjælp til et problem. Står en kunde med et IT problem, skal denne kunne komme igennem til IT supporten med det samme og få svar på sine problemer. Sådan arbejder de hos Softcom.

Syvende gode grund til at hyre god IT support

Som en naturlighed er det vigtigt, når man hyrer IT support, at IT udbyderen rent faktisk er tekniskkompetente til deres arbejde. Når Softcom ansætter, er det vigtigste for dem, at de finder nogen med høje tekniske kompetencer.  Mantraet for Softcom er, at deres ansatte skal have stærke faglige IT kompetencer samt bløde menneskelig kompetencer.

Ottende gode grund til at hyre god IT support

For at kunne tage i mod IT support fra en IT udbyder er det vigtigt for kunden, at denne er tryg ved den, der sidder i den anden ende af røret. For Softcom er disse gode relationer også vigtige, hvorfor du som kunde altid får tilknyttet en fast primær og fast sekundær tekniker, der har et fuldt overblik over dine løsninger.

Niende gode grund til at hyre god IT support

Det er naturligvis også essentielt at forstå hvad manden i den anden ende IT Support røret siger, når man ringer med et problem. Hos Softcom forstår de ansatte, hvordan man snakker med folk, der ikke selv arbejder med IT. Netop derfor at Softcoms IT Support populær.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *